Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Hibabejelentés

Tudnivalók a termék szervizbe küldéséhez:
  1. A Texem Kft. által forgalmazott termékek szervizbe küldéséhez kérjük, töltse ki a Termék javítása űrlapot. A Texem Kft. partnerei által forgalmazott termékek esetében a termék szervizbe küldésének menetét megtekintheti a partnerek saját adatlapján.

  2. Töltse ki a Termék javítása űrlapot.

  3. Győződjön meg arról, hogy a készüléken minden olyan biztonsági beállítást kikapcsolt, melyek akadályozhatják technikusainkat abban, hogy teljes körűen megvizsgálják, kijavítsák és teszteljék a terméket.

  4. Győződjön meg arról, hogy a gyártó által kibocsátott jótállási jegyet is mellékelte a csomaghoz, ha az rendelkezésére áll.

  5. Győződjön meg arról, hogy a termékhez kapott tartozékokat is mellékelte a csomaghoz, ugyanis a termék teljes körű vizsgálatához, javításához és teszteléséhez ezek is szükségesek.

  6. Győződjön meg arról, hogy a csomagolás megfelel az alapvető szállítási követelményeknek, ugyanis a nem megfelelő csomagolásból adódó sérülésekért nem tudjuk vállalni a felelősséget.